Powierzchnia: Retail park Warszawa.
Problem: Właściciel poszukujący najemców, których oferta zainteresowałaby potencjalnych klientów parku handlowego oraz uruchomiła finansowanie inwestycji.
Działanie: Przedstawienie kliku propozycji podmiotów z branży detalicznej uwzględniających założenia biznesowe właściciela m.in odpowiednią wielkość powierzchni, stawkę czynszu, okres najmu.
Efekt: Pozyskanie najemców z atrakcyjną ofertą, o odpowiednim standingu finansowym umożliwiającym uruchomienia finansowania budowy parku handlowego.
Nieruchomość: Powierzchnia high street o dużym potencjale w centrum Warszawy
Problem: Nieefektywnie skomercjalizowana powierzchnia
Działanie: Rozwiązanie umowy z najemcą. Przeprowadzenie procesu wydzielenia trzech niezależnych powierzchni.
Efekt: Wynajęcie 100% powierzchni, z umowami na czas minimalny: 5 lat i ponad 5-krotne zwiększenie przychodu z najmu.
Nieruchomość: Sieciowy operator gastronomiczny
Problem: Koncept gastronomiczny zdezaktualizowany rynkowo, nierentowny
Działanie: Poszukiwanie podmiotu zainteresowanego cesją umów najmu.
Efekt: Doprowadzenie do podpisanie umowy cesji z nowym najemcą z atrakcyjną i aktualną rynkowo ofertą oraz ofertą delivery.
Nieruchomość: Powierzchnia komercyjna na głównej ulicy Pragi Południe Warszawa
Problem: Nieefektywnie skomercjalizowana powierzchnia – jeden najemca.
Działanie: Przeprowadzenie procesu podziału powierzchni. Zdywersyfikowanie koszyka najemców (gastronomia / sklep convenience / branża odzieżowa)
Efekt: Wynajęcie 100% powierzchni, z umowami na czas minimalny: 5 lat i ponad 3-krotne zwiększenie przychodu z najmu.
Nieruchomość: Powierzchnia komercyjna w Centrum Handlowym Warszawa.
Problem: Decyzja o zamykaniu nierentownych placówek przez operatora branży odzieżowej
Działanie: Przeprowadzenie procesu cesji umów najmu na nowego najemcę
Efekt: Pozyskanie najemcy z nową ofertą produktową, optymalnego do profilu potencjalnych klientów Centrum Handlowego oraz zamknięcie nierentownej placówki w sieci.